söndag 24 mars 2013

Örebro eller Östersund?

Jag och Fredrik (som inte riktigt har koll på geografi) kollar på 112 liv och död. Vi ser en bro på tv. 
Fredrik: Ah, dom är i Örebro!
Polisen på tv: Ikväll är jag i Östersund och jobbar. 

Man ba: ÄGD!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar