De små sakerna som förgyller livet
söndag 24 mars 2013
Örebro eller Östersund?
Jag och Fredrik (som inte riktigt har koll på geografi) kollar på 112 liv och död. Vi ser en bro på tv.
Fredrik
: Ah, dom är i Örebro!
Polisen på tv
: Ikväll är jag i Östersund och jobbar.
Man ba: ÄGD!!! ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar